quantumsatis | PAKALPOJUMI
15683
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15683,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-11.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1,vc_responsive
 

PAKALPOJUMI

Grāmatvedības ārpakalpojumi ir SIA “Quantum satis” galvenā specializācija. Papildus grāmatvedības apkalpošanai piedāvājam arī konsultācijas nodokļu un grāmatvedības jautājumos, juridiskos pakalpojumus un konsultācijas un uzņēmumu reģistrāciju.

 

Klientiem piedāvājam gan pilnu grāmatvedības apkalpošanu, gan atsevišķas grāmatvedības operācijas. Vienmēr atradīsim Jums individuālu risinājumu, vadoties pēc Jūsu vēlmēm!

Ņemot vērā katras nozares un individuālās klienta prasības, piedāvājam:

 

• Uzņēmuma grāmatvedības uzskaites metodikas izstrādi.

•Datorizētu, uzskatāmu un sistematizētu uzņēmuma grāmatvedības veikšanu.

•Grāmatvedības dokumentu apstrāde un iegrāmatošana.
• Debitoru vadība – rēķinu izrakstīšana, iegrāmatošana klienta izvēlētajam sadarbības partnerim saskaņā ar klienta dotajiem norādījumiem un pilnvarām.
• Piegādātāju rēķinu iegrāmatošana un apmaksa klienta vārdā.
• Kreditoru un debitoru kontu atlikumu saskaņošana.
• Naudas plūsmas plānošana.
• Avansa norēķinu uzskaite.
• Pamatlīdzekļu uzskaite.
• Bankas uzskaite.
• Kases uzskaite.
• Algu aprēķins.
• Budžeta izpildes kontrole.
• Individuāli sagatavotas atskaites uzņēmuma vadībai pēc pieprasījuma.
• Pamatlīdzekļu inventarizācija un uzskaite.
• Operatīvo finanšu pārskatu sagatavošana.
• Gada pārskata sagatavošana.
• Sadarbība ar revidentiem

• Uzņēmuma pārstāvēšana Valsts ieņēmumu dienestā

• Atskaišu sagatavošana VID, statistikas pārvaldei un citām valsts un pašvaldības iestādēm

• Finanšu pārskatu sagatavošana bankām un līzinga kompānijām, biznesa partneru un investoru vajadzībām, tāmes dažādu projektu pieteikumu vajadzībām, atskaišu sagatvošana projektu noslēguma fāzē un citi nestandarta pakalpojumi

Grāmatvedības ārpakalpojumi ir SIA “Quantum satis” galvenā specializācija. Papildus grāmatvedības apkalpošanai piedāvājam arī konsultācijas nodokļu un grāmatvedības jautājumos, juridiskos pakalpojumus un konsultācijas.

 

Apkalpojam fiziskās personas, saimnieciskās darbības veicējus un individuālos komersantus, sniedzot visus nepieciešamos pakalpojumus:

 

• Nodokļu pārskatu sagatavošana un iesniegšana
• Gada ienākumu deklarāciju sastādīšana

• Papilddeklarāciju sagatavošana

• Pārstāvība Valsts ieņēmuma dienestā, nodokļu auditu apstrīdēšana, pieteikuma tiesai sagatavošana un pārstāvība Administratīvajā tiesā.

• Fizisko personu nodokļu un juridiskās konsultācijas

Ņemot vērā mūsu komandas profesionāļu augsto kvalifikāciju un ilggadējo  pieredzi, strādājot ar dažādu nozaru uzņēmumiem, mēs klientiem sniedzam konsultācijas nodokļu un grāmatvedības jautājumos. Mūsu zināšanas un pieredze ļauj mums būt priekšā visiem notikumiem un ieteikt labākos nodokļu risinājumus, kā arī operatīvi reaģēt uz nodokļu izmaiņām un piemērot katram klientam izdevīgākos risinājumus. Konsultācijas vienkāršos jautājumos tiek nodrošinātas nekavējoties, savukārt sarežģītākos jautājumos risinājums var aizņemt līdz pat vairākām dienām, lai atrastu tieši Jums piemērotāko risinājumu. Nodokļu un grāmatvedības konsultācijas mūsu esošajiem klientiem ir bez maksas.

title

Piedāvājam klientiem profesionālu palīdzību dažādu juridisku jautājumu risināšanā:

 

• Uzņēmumu dibināšana, reorganizācija, likvidācija.

• Uzņēmumu aktuālo grozījumu veikšana – izmaiņas valdes un padomes sastāvā, izmaiņas pamatkapitālā un kapitāla daļu turētāju izmaiņas.

• Darījumu slēgšana – juridiskā analīze, pārrunu vešana, dokumentu sagatavošana, līgumu sagatavošana.

• Juridisko risku audits, uzņēmuma iekšējo normatīvo aktu sagatavošana un lietvedības dokumentācija.

• Uzņēmuma juridiskā apkalpošana.

• Mediācija – domstarpību un konfliktsituāciju risināšana starp uzņēmuma īpašniekiem, padomes un valdes locekļiem, uzņēmumiem, darba tiesisko strīdu un konfliktsituāciju risināšana

•Darba līgumi un saistošie dokumenti.

•Autortiesību regulējumi darba attiecībās.

•Koplīgumi.

•Uzņēmuma iekšējo normatīvo aktu un ar personāla vadību saistīto dokumentu audits un to sagatavošana.

•Konsultācijas par darba drošības jautājumiem.

•Būvniecības, nomas,  īres un uztura līgumi.

•Nekustamo īpašumu pirkšana un pārdošana, dāvināšana, maiņa.

Piedāvājam pilnu pakalpojumu kopumu Jūsu uzņēmuma dibināšanai, sākot no dibināšanas dokumentu sagatavošanas līdz iesniegšanai Uzņēmumu reģistrā, kā arī  izmaiņu, reorganizācijas dokumentu sagatavošanu un uzņēmuma likvidācijas dokumentu sagatavošanu.

 

• Komercdarbības reģistrācija (dibināšanas dokumentu sagatavošana, dokumentu iesniegšana Uzņēmumu reģistrā);

• Dibināšanas dokumentu izmaiņas (statūtu izmaiņu sagatavošana, izmaiņas valdes sastāvā, dalībnieku reģistrā, firmas nosaukuma, juridiskās adreses izmaiņas, pamatkapitāla palielināšana vai samazināšana, citu dokumentu sagatavošana, dokumentu iesniegšana Uzņēmumu reģistrā);

• Uzņēmuma likvidācija (likvidācijas uzsākšanas dokumentu sagatavošana, likvidācijas sākuma un slēguma finanšu pārskatu sagatavošana, saistību ar VID kārtošana,  likvidācijas beigu posma dokumentu sagatavošana un iesniegšana Uzņēmumu reģistrā)

Ikmēneša apkalpošanas maksa

 

Ikmēneša grāmatvedības pakalpojumu maksa, galvenokārt, ir atkarīga no darbam patērētā laika, kuru, savukārt, ietekmē apstrādāto dokumentu skaits, uzņēmuma darbinieku skaits, iesniegto atskaišu skaits, uzņēmuma darbības veids un darījumu sarežģītība. Klientu realizācijas apjomi mūsu pakalpojumu cenas neietekmē. Katram mūsu klientam grāmatvedības pakalpojumu maksa tiek noteikta, savstarpēji vienojoties, rūpīgi izvērtējot paredzamo darbu apjomu, to sarežģītību un/vai citus svarīgus aspektus.

Informācijai sniedzam dažus grāmatvedības apkalpošanas maksas variantus:

Uzņēmuma raksturojums Ikmēneša grāmatvedības apkalpošanas maksa, EUR
Jaundibināts, mazs uzņēmums 35.00
Mazs uzņēmums, 3 darbinieki, 50 grāmatvedības operācijas, nav PVN maksātājs 70.00
Mikrouzņēmums, 5 darbinieki, 70 grāmatvedības operācijas 100.00
Uzņēmums, 7 darbinieki, 250 grāmatvedības operācijas, PVN maksātājs 285.00
Neaktīvs uzņēmums (tukšas atskaites un gada pārskats) 200.00 EUR gadā

Jūsu ērtībai variet izmantot mēneša pakalpojumu maksas kalkulatoru Jūsu uzņēmuma aptuvenās ikmēneša cenas noteikšanai

 

Ikmēneša pakalpojuma maksas kalkulators

* Aprēķinātajai pakalpojuma maksai ir informatīvs raksturs. Katrā konkrētā gadījumā, iepazīstoties ar uzņēmuma dokumentiem un specifiku, maksa var tikt koriģēta. Lai uzzinātu precīzas izmaksas, sazinieties ar mums!

Gada pārskata sastādīšana un iesniegšana Viena mēneša apkalpošanas maksa
Fizisko personu gada ienākumu deklarāciju sastādīšana No 70.00 EUR gadā
Konsultācijas grāmatvedības un nodokļu jautājumos No 20.00 EUR stundā
Konsultācijas grāmatvedības un nodokļu jautājumos mūsu klientiem Bezmaksas
Juridiskās konsultācijas No 20.00 EUR stundā
Uzņēmuma reģistrācijas dokumentu sagatavošana un iesniegšana Uzņēmumu reģistrā 60.00 EUR
Uzņēmumu aktuālo grozījumu veikšana 30.00 EUR
Uzņēmuma likvidācijas dokumentu sagatavošana un likvidācijas procedūras uzraudzība 100.00 EUR
Līgumu sagatavošana No 30.00 EUR

Lai uzzinātu precīzas mūsu piedāvāto pakalpojumu cenas, laipni lūdzam sazināties ar mums: e-pastā info@quantumsatis.lv vai pa telefonu +371 29403532.

Katrs mūsu klients ir īpašs, tādēļ mēs atradīsim piemērotāko situācijas risinājumu tieši Jums!